Få ordning med Feng Shui


Dom flesta av oss har säkert något område där en upprensning skulle behövas. En byrålåda, ett rum, en källare, ett skrivbord eller vad det nu kan vara. Den röra vi har omkring oss påverkar tydligen oss (även om den inte syns) och det beskriver Karen Kingston i sin bok "Rensa i röran med Feng Shui". Tipset fick jag från Ulrika, som i sin blogg även har en utmaning som man kan delta i om man vill. Jag ska i alla fall beställa boken (på Bokia för 39: -) och vara med i utmaningen. Det ska bli riktigt roligt!

Häng med du också!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är go du :-D!

Jag hoppas att du kommer att tycka om boken lika mycket som jag gör!

2009-01-12 @ 23:14:49
URL: http://www.ulrikagabriel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0