Dag 3 - Utrensning


Gårdagens oxytocin-chock fick mig att krypa till sängs redan kl 21 igår kväll och jag har sovit gott hela natten. Men det var ju tredje dagen på min lilla utrensning och jag åt havregrynsgröt med mango och kanel till frukost. Lunchen fick bli fruktsallad med yoghurt och på kvällen blev det åter fisk, grönsaker och potatis. Massor med vatten och extra fiber, samt örtte och en näve vindruvor på kvällen.

Idag ska jag på lunchmöte och min mission blir att äta det nyttigaste dom har ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Som sagt- du får gärna öva på mig. Jag är i skriande behov av något som får mig att slippa smärta och att slappna av för en stund! Idag åt jag också nyttig frukost. Havregrynsgröt med hallon och lite mjölk:-)

2009-01-22 @ 07:48:33
Postat av: Tina

Vafalls, har vi blivit systrarna gröt? ;-)



Min frukost bestod av fiberhavregrynsgröt med björnbär och mjölk :-)



2009-01-22 @ 16:13:04
URL: http://tinawinde.blogg.se/
Postat av: Lars

Hej Tezz, har du helt slutat att äta Herbalife´s proteindrink till frukost?

Hälsningar o kram Lars

2009-01-22 @ 17:08:11
Postat av: Tezzan, Wellness Coach

Jag äter faktiskt oftast minst en herbalife proteindrink varje dag, som frukost eller mellanmål, men just dessa tre "utrensningsdagar" har jag inte gjort det.

2009-01-22 @ 19:16:41
URL: http://herbatezzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0