Veckans stegräknartävling


Nu har jag så sammanställt resultaten för denna veckas stegräknartävling. Så här ser det ut:

Therese 98 792 steg (veckans vinnare!)
Ulrika 92 673 steg
Monica 84 472 steg
Maria (82 306 steg, rapport efter deadline)
Anna (är på semester i Egypten - åter med i tävlingen vecka 9)
Årstiden (f.d. Utsidan - ingen rapport men försöker igen nästa vecka)
Gittan (förra veckans vinnare, 105 002 steg, rapporten kom efter deadline!)

Bra jobbat allihopa och ett stort GRATTIS till Therese! Besök gärna hennes blogg, hon tränar för fullt för att göra en Tjejklassiker i år och börjar redan på lördag med Tjejvasan :) Jag håller tummarna, fingrarna och tårna för att det ska gå bra för henne!

Självklart kommer det också en vinnarintervju inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Gittan Dany

Grattis Therese! Det ser ju ut som om alla har gått lite mer denna veckan .Det är bara jag själv som gått 5209 steg mindre, fast i gengäld har jag varit på Ki-träning 2timmar .

Jag kommer att få ligga i om jag ska vinna en gång till för nu är visst alla på hugget.

2009-02-15 @ 13:42:21
Postat av: peppen-Maria

Du glömde bort mig!

Jag har gått 82 306 steg denna vecka.

När är det en ska rapportera till dig egentligen? Tidigt på söndagen eller?

2009-02-15 @ 21:28:44
URL: http://peppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0