Så gick det första veckan


Min stegräknartävling har nu varit igång en vecka och det har varit såå roligt när era resultat kommit in. Jag hoppas att ni allihop fortsätter promenera och rapportera in era steg. Nya deltagare kan anmäla sig när som helst - klicka bara på länken ovan.

Den som vunnit första veckan har gått i snitt 15744 steg per dag. Bra att veta för den som satsar på att vinna nästa vecka ;) Bra jobbat! Bra jobbat allihopa! I ärlighetens namn råkar jag ju besitta en del information som kan "förklara" resultatet. Så kom gärna tillbaka och läs intervjun med veckans vinnare som publiceras så fort svaren kommit in! Här ser ni alla resultat som rapporterats in i tid:

Gittan 110 211 steg (veckans vinnare!)
Therese 79 482 steg
Monica 74 814 steg
Anna 63 299 steg
Ulrika 54 357 steg

Tänk också på att bakom siffrorna döljer sig omständigheter som kanske ser helt annorlunda ut nästa vecka!

Utsidan (ingen rapport)
Maria (76 409 steg - inkommet kl 10.22)
Livsturisten (ingen rapport)

Kommentarer
Postat av: Peppen-maria

76 409 steg från mig!!

2009-02-08 @ 10:22:59
Postat av: Tezzan, Wellness Coach

Bra, Maria! Härligt att du är med! Kom ihåg deadline nästa vecka ;)

2009-02-08 @ 10:47:54
URL: http://herbatezzan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0