14/2


Idag är det Alla ♥ Dag! Kärlekens dag. Jag hoppas att ni alla får en mysig dag/kväll tillsammans med er partner eller era nära och kära. Kärlek finns ju i så många olika former. Det kan handla om kärlek till ett barn, till ett djur, till en livskamrat, till en vän eller vad som helst. 

Kom ihåg er själva! Den som inte tycker om sig själv har svårt för att ge kärlek till någon annan. Gör något för din egen skull idag - det är du värd!

Jag ger mig själv en lång skogspromenad (som jag tycker är jätteskönt) och sedan tänker jag laga en riktigt god middag - recept och bild kommer senare :) Min vovve har fått ett gott grisöra att tugga på, till mina barn ger jag TID (förmodligen den bästa gåvan av alla) - tid att umgås och vara tillsammans.

Kramizar till alla er läsare från mig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 11:06:14
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: jayne

Rätt inställning där... gör ngt för dig själv.

Jag har unnat mig en dag framför tv:n, efter att ha varit ute en sväng... Bara frossat i repriser och film... ahhh

Nu vankas det snart mat.

ha en bra kväll

2009-02-14 @ 17:53:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0