Dela med dig!

Om du gillar min blogg får du gärna länka hit så att andra också hittar hit. Tipsa gärna mig också om andra wellness-sidor som jag kan länka till eller skriva en artikel om. Skriver du själv om nånting inom wellness-området och vill att jag ska länka till dig? Hör i så fall av dig!




Denna finurliga lilla "widget" visar vilka inlägg som senast gjorts här på bloggen. Du får gärna ha den på din blogg eller hemsida så att andra kan hitta hit.

Gör så här:

1. Klicka på "Get widget" (till vänster, under själva rutan) och sedan på "Copy".

2. Sedan klistrar du bara in (Ctrl + V) på valfri plats i din blogg.

3. Vill du ha den i menyn går du in i dina kodmallar och klistrar in koden under den rad som heter div class="nav" Fler tips om hur du gör din meny personlig kan du hitta på Designa Din Blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0