Shapeworks® för alla

Shapeworks®  är en serie näringsprodukter som kan kombineras på olika sätt beroende på vilket wellnessmål man har. Vilken grupp tillhör du?


1. Jag vill gå ner i vikt. Då tittar du i tabellens vänstra kolumn och ser att du med Shapeworks® varje dag får kosttillskott 3 ggr per dag, 2 läckra shakes som måltidsersättning och äter 1 vanlig måltid. Du kommer att gå ner i vikt på ett hälsosamt sätt.

2. Jag vill bli piggare, må bättre och behålla den vikt jag har idag. Då tittar du i den mittersta kolumnen som visar att med Shapeworks® får du varje dag kosttillskott 3 ggr per dag, 1 läcker shake och äter 2 vanliga måltider.

3. Jag vill gå upp i vikt. Tabellens högra kolumn visar en måltidsplan för dig som vill gå upp i vikt. Du äter 3 vanliga måltider varje dag, 3 läckra shakes och kosttillskott 3 ggr per dag. Du kommer att gå upp i vikt på ett hälsosamt sätt och öka din muskelmassa.

I alla kombinationer tillkommer mellanmål. Det är också viktigt att du dricker tillräckligt med vatten och rör på dig. Programmen anpassas individuellt ihop med din personliga wellness coach som också följer upp och stöttar dig hela tiden.

Vill du veta mer om Shapeworks® kan du besöka braform.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0