Kommentarer

Från och med nu kommer jag att granska alla kommentarer innan de publiceras. Detta för att slippa anonyma kommentarer. Skriv ditt förnamn och antingen bloggadress eller e-mailadress när du kommenterar! Jag svarar nämligen på kommentarer som har med bloggens innehåll (wellness) att göra.

Kommentarer som enbart innehåller reklam för egen blogg, sida eller tävling kommer inte heller att publiceras. Fråga mig istället! Tycker jag att din blogg/tävling är relevant för mina läsare (wellness är ett stort område) gör jag gärna ett inlägg eller länkar till dig!

Fortsätt ställa frågor och säg ditt hjärtas mening om mina inlägg! Det finns inget som gör mig gladare än en massa kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Jag håller med dig gällande Kommentarer m m. Jag har dem för granskning jämt jag. Det är ett bra sett att ha koll på vem som skickar och vad. Innan någon annan hinner läsa kommentaren menar jag

2008-10-19 @ 09:48:38
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0