Hudvårdsresultat

Före:                                                 Efter 1 månad:
 

Sascha Pohland säger:

"Jag har i alla år varit plågad av eksem och extremt torr hud i ansiktet och i hårbotten. Huden var röd och flagade massvis. Jag har besökt flera läkare och fått manga olika typer av krämer och salvor, som inte har hjälpt. Jag har till och med använt kortisonsalva utan några synliga resultat.

Radiant C skrubbkrämNär jag prövade Radiant C från Herbalife märkte jag med en gång en stor skillnad på huden. Bara efter några få dagar var resultaten synliga och efter en månads användning, varje morgon och kväll så är min hud helt förändrad. Jag har också börjat använda Herbalifes näringsprodukter och förutom att jag orkar mer verkar dom också ha positiv inverkan på min hud."


Kommentarer
Postat av: Jessi

Bra blogg!

2008-10-10 @ 16:17:46
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Annie

Det där är min farbror :D

2008-11-17 @ 17:01:48
URL: http://pohland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0