Dag 6

Mitt mål är att bli 5 kg lättare på 8 veckor. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens kommentar:

Eftersom det var så jobbigt igår med hungerskänslor så har jag idag justerat min kost en aning. Lite havregryn och extra protein i morgonshaken gjorde susen :) Protein ger nämligen mättnadskänsla.

Dagens måltider:

1. En shake (2 ½ dl mellanmjölk, proteindrinkmix med chokladsmak, en banan, 1 msk havregryn samt en rågad msk extra protein) och en kopp örtdryck.
2. En herba-våffla (se recept) toppad med keso och hallon/blåbär.
3. Oxfärsrullader med rotfruktspytt, grönsaker och en knäckebrödskiva. En kopp örtdryck efter maten.


Dagens mellanmål:

1. En proteinsnacks och en kopp örtdryck + en nektarin.
2. En handfull vindruvor. En kopp Options chokladdryck på kvällen.

Dagens aktivitet:

7186 steg + 30 minuters funktionell träning framför TV:n till en tränings-DVD

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan. Jo, det vill jag gärna. Det har bara varit så mycket de senaste dagarna, jag läste kommentaren om att jag blivit uttagen i skolan och sedan tänkte jag inte så mycket på det, hade så mycket annat att tänka. Men jag ska genast skicka min address till din mail! Kram

2008-10-01 @ 21:38:51
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: j, vad dum jag är! :D haha, mailar den till dig!

2008-10-01 @ 22:23:23
Postat av: Qvinna DeLuxe

När väger du dig och vad är din vikt/målvikt??

Eller det är hemligt? ;0)



/Q

2008-10-02 @ 06:13:11
URL: http://qvinnadeluxe.blogspot.com
Postat av: Tezzan

Jag väger mig varje fredag morgon och målet är att gå ner 5 kg innan min födelsedag den 21/11. Jag kommer att redovisa viktminskningen här i bloggen.

2008-10-02 @ 07:31:00
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0