"Egenvård"

Igår kväll tog jag hand om mig själv lite extra. Söndagskvällar passar utmärkt för det när man har hela veckan framför sig. Det blev en grundlig rengöring av ansiktet med rengöringsgelé, ansiktsvatten, djuprengörande lermask, ansiktsvatten, ögonkräm och nattkräm. Alltihop från NouriFusion®-serien. Det var egentligen bara masken som var "extra", de andra produkterna använder jag dagligen. Huden känns nu jämn, mjuk och strålande inför dagens alla uppgifter. Nu på morgonen blev det rengöringsgelé, ansiktsvatten, skin booster, ögongelé och dagkräm. Sen lite make-up. 

Naglarna blev filade och målade med ett genomskinligt lack. Jag bröt nyligen ett par naglar så dom är inte så långa just nu och då brukar jag bara ha genomskinligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0