Vill ha en ny laptop

Jag håller på att bli tokig!
Irritationen förtär mig!
Datorn är helt kass!
Jag hatar den!
Måste skaffa en ny snart!

Den är slö och seg, det tar typ 5 minuter från det att jag klickar på något tills den ens har fattat att jag klickat någonstans. Sen typ 5 minuter till för den att utföra det jag bett den om. Och jag ber inte om mycket! Tangenterna är uppslitna och kräver numer ett tryck på cirka 5 kg för att reagera, bortsett från att man inte längre ser vad som står på dom. Nu på morgonen kunde man helt plötsligt inte längre titta på PowerPoint-presentationer osv osv osv

Ge mig styrka! Och ge mig några tusenlappar extra så jag kan inhandla ny laptop inom kort!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du hittar på dig en ny och bra laptop snart =)

2008-07-02 @ 08:52:19
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0