Uppiggande



Vad hjälper mot trötthet? Hur håller man sig pigg och vaken när man av någon anledning måste vara uppe hela natten? Nu pratar jag inte om festliga tillfällen utan tillfällen då man måste vara alert, fokuserad, koncentrerad och faktiskt veta vad man pysslar med ;) Jag kan ju berätta hur jag själv gör och det funkar mycket bra för mig:

1. Jag dricker Thermojetics Örtdryck som är uppiggande, gott och kan drickas antingen varmt eller kallt.
2. Jag ser naturligtvis till att min kropp har de bästa förutsättningarna för den här sortens påfrestning genom att ge den god näring varje dag i form av en shake blandad på näringsrik proteindrinkmix.
3. LiftOff hjälper mig fokusera och behålla koncentrationen när det behövs. Dessutom full av C- och B-vitamin!
4. Naturligt guarana från en buske i Sydamerika får jag i mig via N-R-G och det ger en energikick när jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0