Tvätt


ÄNTLIGEN
tvättdag! Det är 13 dagar sedan jag hade tillgång till tvättstugan sist och vi är 4 personer som alla byter kläder varje dag. Fast vissa får förstås tvingas till det ;) Och Johanna sköter sin egen tvätt. Men det är också handdukar och lakan som behöver tvättas. Sååå skönt att äntligen få tvätta. Rena kläder vill man ju ha. Ändå beger jag mig till tvättstugan med blandade känslor. Jag har jobbat till halv 5, solen skiner och roligare kan man ju ha än att springa in och ut i tvättstugan, eller hur?

Men jag är ändå glad för jag behöver inte ställa väckarklockan på 4 hela dagar. Imorgon jobbar jag kväll och sen är jag ledig 3 dagar! Första hela helgen på hela sommaren som jag ska vara ledig. Skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0