Tid - jävla uppfinning!

Nu har jag nyss fikat och avslutat med en god och nyttig proteinbar :)

Ska jobba ikväll och lördag - söndag. Johannas 18-årsdag ska firas sen är jag ledig på måndag. Jobb blir det igen tisdag - söndag. Skulle vilja möblera om. Ungarnas hörnskrivbord ska bli mitt och dom ska få ett lite nättare datorbord som står i förrådet. Nicklas behöver en byrå som står i ett annat rum och jag "husar" en som är Linettes och jag inte vet var jag ska göra av. Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.

Huset behöver städas, ogräset är på väg in genom altandörren, hunden behöver klippas och varje dygn har ju bara 24 timmar! Skulle vara kul om man hann umgås med barnen lite mer, det är ju ändå sommarlov. Och kompisarna hör inte av mig alldeles för ofta. Sommaren går mot sitt slut och jag känner paniken över denna förbannade uppfinning som någon döpt till tid. Jag vill bara VARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0