Sommarnöjen

Förutom att man självklart kan sola och bada när vädret tillåter finns det en mängd andra saker man kan roa sig med. Mina barn har sedan länge haft väldigt roligt framför TV:n som är kopplad till ett PS2. Olika Singstar-spel har fått många timmar att passera obemärkt - för dom alltså - jag har märkt det ;) Det har säkert grannarna med! Skoj har dom haft i alla fall. Nu har sonen sparat ihop pengar och inhandlat ett Guitar Hero också. Här har nu rockats loss några timmar i eftermiddag. Det verkar väldigt kul! Själv har jag tvättat hela dagen och håller fortfarande på men jag kan tänka mig att testa den där gitarren vid tillfälle ;) Annars gillar jag ju att läsa spännande böcker och har nu inhandlat en pocketbok som jag tänkte försänka mig i under kvällen. Vad har ni för sommarnöjen?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0