Löpning

Tro nu inte att jag ska ut och springa för det är något som jag INTE gillar. Däremot gillar jag att promenera som de flesta av er vet.

Nej, det handlar om Ronja, min dvärgschnauzer. Hon ska snart löpa och jag hoppas att vi ska få valpar. De två senaste gångerna hon löpt har vi låtit henne träffa Uffe. Han är fransman, stilig som bara den, men dom har inte lyckats få till det. Ingen av dom har ju varit med förut. Nu ska Ronja alltså snart löpa igen och jag håller tummarna för att dom ska lyckas bättre den här gången. Här är lite bilder från deras förra rendez-vouz:

  

Kommentarer
Postat av: melinda

vilka söta vovvsingar :D

2008-07-31 @ 23:44:25
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0