Läs en bok!


Jag avslutade min nyinköpta pocketbok igår kväll. Edward Finnigans upprättelse skriven av Roslund & Hellström. Den kan jag varmt rekommendera. Spännande, känslosam, välskriven, annorlunda, tankeväckande. Läs den! Nu vill jag läsa författarparets andra böcker också. Detta är deras tredje bok och vad jag vet har det kommit en till efter denna.

Min äldsta dotter, som bor i Kalifornien, gillar att läsa så jag ska skicka denna bok till henne. Boken har en koppling mellan Sverige och USA ;) Dessutom kan det vara skönt att läsa på sitt modersmål ibland :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det får man passa sig för haha. Jag bor i Eskilstuna, riktigt tråkigt väder här idag!

2008-07-06 @ 09:21:41
URL: http://mallemu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0