Godnatt!

Första dagen denna veckan som jag gått mer än 10000 steg. Min kropp är trött, mycket trött. Hela jag är trött, mycket trött. Ska sova nu, jobbar 10,5 timmar imorgon. Sen ska jag vara ledig en dag. En hel dag! Tror inte jag hinner gå ikapp då. Det är ju för bövelen mer än 30000 steg kvar och bara två dagar tills veckan är slut. Och vi vet ju hur många steg det blir när jag jobbar. Otroligt få! Jag får väl acceptera denna veckan som ett streck i aktivitetsprotokollet. Ska säga till chefen att arbetet inkräktar på mina wellness-mål och att hon borde kompensera mig på något vis...

Kommentarer
Postat av: Erica

Det finns säkerligen folk ska du se. Men jag skulle kunna vara utan körkort hela livet om jag så skulle rädda livet på den som står mig närmast.

2008-07-19 @ 02:36:03
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/
Postat av: N a d i n e

MYCKET viktig. :)

2008-07-19 @ 06:14:45
URL: http://enterthecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0