Funderingar

Om två dagar fyller min näst äldsta dotter 18 år. Så har man då två vuxna döttrar.  De andra barnen är på god väg.  Själv fyller jag 40 i höst och det finns några som frågat efter en fest (ni vet själv vem ni är). Ska jag ha en fest? Jag vet inte riktigt vad jag vill. Egentligen skulle jag vilja åka bort - långt bort. Typ till USA och hälsa på äldsta dottern. Eller till något annat av världens alla hörn som jag har uppskrivet på min inre "önskelista". Men jag vill ju klart också fira med dom som står mig närmast. Stor fest? Roligt men dyrt!

Många har "Öppet Hus" när de fyller jämnt men det vill jag INTE ha. Jobbigt! Ingen kontroll alls. Jag vill ha kontroll över min egen födelsedag! Egentligen tycker jag nog att det är ganska löjligt att göra så stor affär av att man "nollar". Inte ville jag bli firad när jag fyllde 30 heller minns jag. Kan man inte bara bojkotta sina egna födelsedagar?

Då kan jag ju vara 39 för evigt?

Kommentarer
Postat av: Tina

Självklat behöver man inte göra stor affär av det. Och jag förstår verkligen om du hellre vill lägga pengarna på att åka till USA. Gör vad du vill så respekterar vi såklart det, men vi vill ju fira dig på NÅGOT sätt ;)



Sedan kom jag till att tänka på att både du och Johanna ville köpa dator, kan du inte köpa momsfritt eftersom du är "företagare", eller du är inte det "på pappret"? Bara en tanke. Kram! Lillsis

2008-07-11 @ 09:51:48
URL: http://tinawinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0