Etapp 2

Nu är min arbetshörna på god väg mot färdig. Dator, skrivare, lampa och hyllor är på plats. En magnettavla skall hängas under vänster hylla och det kommer naturligtvis att fyllas på med grejor efterhand som jag inser att jag behöver dom.

I vilket fall är det skönt att ha en bestämd arbetsplats och slippa plocka undan allting varje gång vi ska äta. Datorn stod nämligen sen en tid tillbaka på matbordet. De båda skrivarna hade jag i Nicklas rum (som har varit mitt innan och då hade jag kontoret där) så varje gång något skulle skrivas ut fick jag ta datorn och gå uppför trappan. Nu blir det enklare ;)

  

Jag har också fått nya krokar på bottenvåningens toalett som jag tänkt att barnen ska ha sina gympapåsar på när skolorna börjar igen. Nicklas har fått en extra byrå på sitt rum. Nu har jag en byrå kvar (det är Linettes som jag lovat att inte göra av med) som jag inte vet var jag ska göra av. Men i övrigt börjar jag bli ganska nöjd.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Svar: Tackar, ha det bra. :)

2008-07-20 @ 15:14:10
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0