???

Vågen visar 3 hg mer än förra veckan. Inte mycket men man undrar ju vad det beror på?

Kan det ha någon betydelse att jag varit uppe hela natten? (Det blev förresten 6318 steg på jobbet inatt).
Kan jag ha fått fler muskler som ju väger mer än fett?
Har jag ätit för mycket?
Kan det bero på förstoppning?

Min body scanner talar om att min muskelmassa ökat med 0,9 kg. Kroppens fettprocent har minskat med 1,8 procentenheter och totalt sedan start har jag i alla fall gått ner 2,2 kg. Det går inte snabbt men det går ju åtminstone på rätt håll. Trött och sliten sitter jag här och vet inte riktigt hur jag ska känna om det hela  :/


Kommentarer
Postat av: anna

Det verkar ju som att du minskar på fettet och får muskler. Det är väl kanon. Vad man väger är ju eg inte viktigt, utan vad som väger :-).

2008-07-07 @ 13:43:48
Postat av: Qvinna DeLuxe

Hej på dig!

Jag tycker du ska fokusera på minskningen i fett% det är trots allt det vi vill bli av med!

Hur lång tid har du minskat 2,2 kg på?

Jag ska läsa igenom hela din blogg, men tills dess - vilke metod använder du?



/Q

2008-07-08 @ 07:52:13
URL: http://qvinnadeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0