Dålig måluppfyllelse

59452 steg denna vecka är långt ifrån målet. Närmare bestämt 10548 steg ifrån målet. Riktigt uselt med andra ord. Jag skulle behöva en blåslampa i rumpan ;)

När det gäller maten har jag ätit gott men kanske inte riktigt så sunt som jag borde. Mina ordinarie måltider är det väl i och för sig inget fel på men det slinker ju så lätt ner något extra. Jag kanske ska börja redovisa mitt matintag här i bloggen - då kanske det blir lättare att inte fuska med sötsakerna!?

Inför nästa vecka får jag helt enkelt anstränga mig mer på båda fronter!

Hoppas ni alla haft en skön helg! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Me

Tycker du? Nja, jag tycker det skulle vara ganska hemskt =)

2008-07-21 @ 12:12:02
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0