Bilprovning

Det dimper ner ett brev i mitten på juli att bilen ska besiktas den siste september. Hur ska man komma ihåg det? Förr fick man ett brev som påminde om att det var dags att beställa en tid. Mycket bättre! En tid som man själv bokat är väl ändå lite svårare att glömma bort. Nu får man en reserverad tid som blir bokad om man betalar senast en viss dag. Man ska alltså komma ihåg både vilken dag man senast ska betala och vilken dag man ska vara där. Tror dom inte man har något annat att hålla reda på? Dessutom har dom lagt min reserverade tid den allra sista dagen under besiktningsperioden (maj-sept) så om jag skulle glömma får jag körförbud. Gör dom så med alla?

Det blir till att lägga in påminnelser i datorn, mobilen och almanackan. Själva lappen får jag väl klistra fast i pannan. För vem vet vad jag råkar göra de dagarna annars?

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Tack för tipsen men jag har en regel ang. mina hudprodukter och det är att man ska kunna köpa dom i en butik där man kan testa, lukta och känna på produkterna innan man köper dom även om man sen beställer samma grejer över nätet.

Men tack iallafall! :0)

2008-07-19 @ 14:01:04
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas det är bättre med sonen ikväll!



nu ska jag faktiskt sova...L

..så god natt!

2008-07-19 @ 21:55:24
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0