Behöver man kosttillskott?

Titta här vad som hänt med näringsinnehållet i några vanliga frukter och grönsaker:


Källa: pharmaceutisch bedrijf Geigy, sanatorium Oberthal, laboratorium Karlsruhe 2002


Jag tror att ALLA behöver kosttillskott!

Själv äter jag varje dag ett Multivitaminkomplex som jag tar 3 gånger om dagen. Varför det? Jo, för kroppen kan inte tillgodogöra sig allting vid ett och samma tillfälle utan behöver en jämn tillförsel av näringsämnen.

Jag tar också ett separat tillskott av anti-oxidanter för att bibehålla ett starkt immunförsvar samt fiber/örter för att hålla magen i trim. Detta ihop med min dagliga proteindrink gör att jag mår bäst och orkar mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0