Att säga NEJ

Nyss hemkommen från jobbet, ska jobba hela helgen också. Skulle hellre åkt till stranden med mina barn nu när det äntligen är sol och värme. Jobbet inkräktar helt enkelt för mycket på min fritid :/ 

Idag har jag i alla fall sagt NEJ till ännu ett pass. Fast jag jobbar 6 dagar denna veckan frågade dom om jag kunde ta ett extra kvällspass på lördag (trots att jag jobbar på dagen) men då sade jag NEJ. Det orkar jag inte. Jag kommer säkert att säga NEJ fler gånger ;) Det var riktigt skönt.

(För er som undrar är jag timanställd och det innebär ju att jag själv kan välja om jag vill jobba eller inte när jag blir tillfrågad men som så många andra kvinnor har jag ibland svårt för att säga NEJ).

När sade Du NEJ senast?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nu var du duktig!!!! Å ja visst e det skönt att kunna säga nej ;)/zandra

2008-07-24 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0