Långt "träningspass"

Som sagt var jag på julfest hos goda vänner igår. Mycket trevligt och jag kom hem först på förmiddagen idag. Innan hemfärden passade jag på att prova deras vibrationstränings-maskin. Jag stod på den i 5 (!) minuter, vilket ska motsvara 5 km gång. Undrar om det verkligen stämmer? Den vibrerade som attan, det killade i öronen och glasögonen hoppade upp o ner på näsan :)  Dessutom blev jag lite yr, nästan illamående - ungefär som åksjuka. Borde ha ätit ingefära först!

Nu har jag ägnat några timmar åt att sätta ihop min nya crosstrainer tillsammans med min dotter. Det var hårt arbete kan jag säga! Måste räknas som ett träningspass i sig ;)  Tydligen behöver den ström för att datorn med de olika programmen ska fungera så jag måste köpa en förlängningssladd men jag har i alla fall testkört den och det känns kul och bra. Det kommer säkerligen att bli många timmars träning på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0