Äntligen kväll

Idag har det gått i ett från morgon till kväll. Tiden har verkligen flugit fram. Nu har jag precis kommit hem och ska strax krypa ner i sängen med nya numret av iForm.

Visste du att dom som läser mycket om hälsa och välmående också är friskare, mår bättre och tränar mer? Så välj ut en eller ett par tidningar och börja läsa du med! Och fortsätt läsa min blogg också så klart ;) Forskarna tror nämligen att när vi läser om hälsa, bra kost och träning påverkas vårt undermedvetna till att göra hälsosammare livsstilsval.


Missa inte min nya tävling där du kan vinna en fin nagellacksremover i pennform.

Kommentarer
Postat av: Tina

Äsch jag läser nog hellre din blogg då och lägger pengarna på modetidningar, hihi. ;0)

2008-12-05 @ 10:09:23
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0