Over there

Linette (min dotter som bor i USA) ringde sent igår kväll. Hon läspade och lät jättekonstig så jag trodde det hade hänt något. Det hade det i och för sig också. Tandläkaren hade nu dragit ut 4 tänder på henne (den fjärde tanden framifrån på båda sidor, både uppe och nere). Detta ihop med tandställningen dom tidigare satt in gjorde det mycket svårt att höra vad hon sa men jag vande mig efter en stund.

Hon sa att det hade blött rejält i ett helt dygn och att hon hade ont som bara den. Jag tycker det känns tufft att dra ut så många tänder på en gång. Hon kan ju inte äta! En sida i taget hade varit mänskligare. Jag hoppas verkligen att slutresultatet blir bra. Dom hade velat att hon skulle skriva på ett papper att hon inte skulle kunna stämma dom även om det blev fel men det hade hon vägrat göra och dom utför ju behandlingen i alla fall så då vet dom väl vad dom pysslar med....

Imorgon (vilket blir idag då fast vi ligger 9 timmar före dom) ska hon vara tillbaka på jobbet och börja skolan på kvällstid. Jag saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt USA att inte våga göra något utan att vara säker på att inte bli stämda. Hoppas det blir bra för henne, och hälsa henne från mig nästa gång ni pratar! Kram

2008-08-27 @ 08:50:10
URL: http://tinawinde.blogg.se/
Postat av: Designa din blogg - När du behöver hjälp bland kodmallar och stilmallar

Hej!

Vad trevligt att du uppskattade min lilla artikel om sökmotoroptimering!

Jag vet dock inte om jag skulle passa som lärare... även om jag nog kan vara ganska så pedagogisk i verkliga livet med..;)

2008-08-27 @ 11:37:51
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0