Hjälp!

Jag och barnen vill åka och hälsa på Linette i USA. Linette är min äldsta dotter och hon bor i USA sen 1 ½ år tillbaka. Det hade varit underbart om vi kunde resa dit och hälsa på 2 veckor i november då jag ska fylla 40. Jag har sökt billiga resor på internet och det billigaste jag hittat är 20000 kronor för flyget. Vi får bo hos Linette så hotell behöver vi inte tänka på men vi behöver klart fickpengar till mat, souvenirer och nöjen. Mycket pengar för en ensamstående mamma!

Därför startar jag nu en insamling. Hjälp oss att förverkliga resan genom att skänka 20 kronor! (Kostnaden för skickat sms är 20 kr)

Skicka ett sms med texten herba resa (mellanslag mellan orden) till 72500

...och be alla du känner göra likadant.
Insamlingsresultaten kommer att redovisas här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0