Pausgympa

Hemma på rast och jag ska ut och gå med Ronja (vovvsingen, som saknar mig såå när jag inte är hemma). 1 timme i skogen ska det bli för att rensa hjärnan och göra av med lite kalorier. Det slank ner lite för mycket ostkaka till lunchen idag (det serverades som efterrätt på jobb och jag tycker att det är jättegott). Men jag vill ju inte att det ska sätta sig på höfterna eller något annat ofördelaktigt ställe och just nu finns det bara ofördelaktiga ställen på min kropp - såvida det inte hade gjort håret tjockare eller ögonen blåare - men så är det ju ALDRIG! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är superskönt att ut o traska! tänk om fettet hade satt sig på ställen man vill ha det och omvandlas till muskler eller hår på huvudet det hade varit något!

2008-08-17 @ 16:44:40
URL: http://lindajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0