Bordellverksamhet

Idag har jag bytt ut mitt jobb på vårdhemmet mot bordellverksamhet i mitt eget hem!

Det betyder alltså att Uffe är här på besök (se tidigare inlägg om du inte hänger med). Precis som de flesta ungkarlar verkar han inte vilja ha några barn. Hade vi haft kondomer liggande hade han säkert krängt på en sån! I brist på andra preventivmedel använder han metoden att dra sig ur innan han släpper loss simmarna. Det funkade ju bra i våras. Den här gången är han lite modigare och stannar kvar i Ronja lite längre men han har ännu inte "fastnat".

Om du är helt lost så är det alltså hundar jag pratar om


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tror precis som mamma att de där två måste ha lite vänlig men bestämd hjälp på traven. Du får helt enkelt försöka hålla kvar honom !

2008-08-12 @ 10:24:32
Postat av: Tezzan

Har försökt men det går bättre när jag inte lägger mig i ;) Han hoppar av om jag kommer för nära och jag kan ju inte bruka våld...



Fler tips? Någon? Vad som helst! Byta ut Uffe kanske?! Efter detta löp får jag se mig om efter annan hane eller köpa en vovve till.

2008-08-12 @ 11:07:00
URL: http://herbatezzan.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Har varit på promenix nu. De parar sig hejvilt (man skulle kunna tro att dom är kaniner - jag har tappat räkningen) men han fastnar inte. Han är inne i henne betydligt längre stunder än i våras och tillät faktiskt nu att jag tryckte på honom bakifrån men det hjälpte inte. Kanske hans svällkropp sitter fel? :/

2008-08-12 @ 11:52:02
URL: http://herbatezzan.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Han fastnar inte trots otaliga "parningar" men han har släppt sädesvätska i henne. Jag har sett att det rinner ut efteråt. Försgta frågan är dock om första satsen innehåller några spermier eller om dom kommer först i det han pumpar ut under "hängningen" som varje gång sker utanför Ronja. Andra frågan är om vätskan kommer tillräckligt långt in när det inte blir någon "hängning".

2008-08-12 @ 19:06:18
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0