Fruktsallad


Idag mår jag lite bättre :) Har precis varit ute på promenad i snön och när jag kom in hade min dotter gjort fruktsallad! Finns det något godare, egentligen? Nyttigt är det också :) Fullproppat med vitaminer, fiber och mineraler. En fruktsallad kan också varieras i det oändliga. Som bas vill jag gärna ha banan, apelsin och äpple/päron. Sen kan man ju lägga till vad man råkar ha hemma och vad man tycker om. Vindruvor, kiwi, melon, mango, hallon, jordgubbar, ja precis vad som helst. Ju fler olika färger desto bättre! Som pricken över i toppar jag med lite russin och naturella nötter.

Kommentarer
Postat av: L

tack=) kul att höra

2009-02-20 @ 23:01:51
URL: http://hagasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0