Aloe Vera Juice


Jag fick en kommentar från Emma med en fråga om aloe vera juice:

Hej! Jag är en yogautövande tjej i 20-plus-åldern som suger åt mej allt som handlar om wellness, kost, träning och hälsa. Hur ser du på aloe vera-juice förresten? Tack för en jättetrevlig blogg :)

Mitt svar blir att jag tycker aloe vera är helt fantastiskt, både kroppen och i kroppen. Aloe vera är ju känt för sina lindrande, läkande egenskaper och innehåller hela 75 substanser som är gynnsamma för matsmältningen. Så om du lider av exempelvis stressmage kan aloe vera göra susen! Jag rekommenderar Aloe vera örtkoncentrat som jag själv använder. Det smakar gott och är som balsam för magen :) Eftersom det är ett koncentrat blandar du själv med vatten.

Den som är intresserad av aloe vera produkter för hud och hår kan kika in på WellnessCenterOnline och kolla igenom sortimentet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för Ditt svar! Håller helt med dig, aloe vera är rena mirakelkursen. Magen, huden och insidan mår så mycket bättre.

2009-02-05 @ 06:27:15
Postat av: Linda

Prova Forevers produkter istället, det innehåller typ en matsked aloevera i den där flarran. Jag säljer själv aloevera och vet hur det fungerar :)

Aloevera från Forevers produkter är ren pressad aloevera!

Kola gärna min blogg!

2009-02-05 @ 13:59:38
URL: http://kissmylipsred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0