Aloe Vera Hand & Body-Lotion

Hand & Body-LotionBeleza är en blogg som handlar om skönhet. Tina, som driver bloggen, skriver om hår, hudvård, smink mm. Jag skickade henne ett prov på Aloe Vera Hand & Body-lotion och bad henne recensera den. Så här skriver hon:

"Det här är en riktigt skön bodylotion med Aloe Vera som känns jätteskön och svalkande mot huden och går direkt in utan att kladda. Den luktar rent och fräscht och har en överraskande lyxig känsla när man smörjer in sig.

Den lilla provpåsen jag fick innehöll bara 5 ml och jag tycker att det är jättesvårt att få en rättvis uppfattning om en produkt med bara så lite men vad jag märkte var att den är otroligt dryg. Dom 5 ml räckte gott och väl till båda armarna och benen.

Jag tror tyvärr att den inte riktigt räcker till till min supertorra hud men till det priset skulle jag faktiskt kunna tänka mig att köpa en tub till mina händer i vinter och jag kan varmt rekommendera den till dig med normal mot torr hud.
Jag hittar inget negativt alls om den här produkten så även om jag bara har provat en gång så får den ändå hela 4 poäng". 



Pris
: 115 kr för 200 ml på WellnessCenterOnline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0