Min egen viktminskning

VågI slutet på 2006 gick jag ner 12 kg på 3 månader med hjälp av ett individuellt anpassat viktminskningsprogram från Herbalife. Jag fick också massor av energi och började jobba som Wellness Coach för att hjälpa andra till bättre hälsa.

Nu ska jag plocka bort 5 kg innan min 40-årsdag. Jag kommer att starta fredag den 26/9 och därmed ger jag mig själv 8 veckor för att nå det målet. Du kommer att kunna följa min viktminskning här i bloggen dag för dag. Redovisning av vad jag äter, dricker och hur mycket jag rör på mig kommer det att bli. Häng med!

dagar till min 40-årsdag

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipset :) 6 timmar är det ultimata alltså?

2008-09-09 @ 13:30:49
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska ner 5 jag med! Fungerar verkligen herballife? Jag äter redan jättenyttigt och motionerar. Har några falluckor ibland då och då, men inget stort. Nu ska jag försöka pusha det där lilla extra. Mindre portioner och mindre kolhydrater. Hoppas det gåår

2008-09-11 @ 23:30:06
URL: http://www.ggguld.se
Postat av: Tezzan

Det är klart att herbalife fungerar! Både jag och många av mina kunder har gått ner i vikt. Om du redan äter jättenyttigt och motionerar och om det är så att det är dina sista 5 kg då kan det vara tufft oavsett metod. Gå in på www.wellnesscenteronline.biz och klicka på viktkontroll i vänstermenyn. Då får du upp ett formulär som du kan fylla i för gratis rådgivning. Du blir uppringd av en wellness coach och tillsammans går ni igenom din livsstil och vad som krävs för att du ska nå ditt mål. Kostnadsfritt!

2008-09-12 @ 07:22:28
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0