Dag 5

Mitt mål är att bli 5 kg lättare på 8 veckor. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens måltider:

1. En shake (2 ½ dl mellanmjölk, proteindrinkmix med tropisk fruktsmak, banan + hallon) och en kopp örtdryck.
2. En bit laxfilé på grovt fiberbröd.
3. Thaikryddad kycklingfilé med ris och grönsaker. En kopp örtdryck efter maten.


Dagens mellanmål:

1. Två (!) proteinsnacks och en kopp örtdryck.
2. En shake (proteindrinkmix med Cookies & Cream-smak, 2 ½ dl mellanmjölk) + ett päron.


Dagens aktivitet:

6818 steg




Dagens kommentar:

Idag har det varit jobbigt. Jag har varit hungrig hela tiden! Kroppen har väl börjat förstå att kaloriintaget är starkt begränsat och då protesterar den. Inte har det blivit många steg heller. Regn, en hund som av någon anledning inte vill gå och en massa måsten är mina tre dåliga ursäkter för det. Men så är det och jag misstänker att många känner igen sig!? Det är bara att kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Sali

Hej! Jag har lite frågor till dig. Jag har nu skickat intresseanmälan för att jobba med dig, vad händer nu? Ska jag få ett mail från er eller ringer ni upp mig? Hur går detta till och hur och när börjar man? Mycket frågor här men det låter ju för bra för att vara sant! Svara gärna till min mail! =)

2008-10-01 @ 13:57:01
URL: http://improveme.se/blog/Salicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0