Dag 4

Mitt mål är att bli 5 kg lättare på 8 veckor. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens måltider:

1. En shake (2 ½ dl mellanmjölk, proteindrinkmix både vanilj och chokladsmak), ett kokt ägg och en kopp örtdryck.
2. Het nudelsoppa med en skiva knäckebröd.
3. Örtkryddad laxfilé, pressad potatis och grönsaker. En kopp örtdryck efter maten.


Dagens mellanmål:

1. En proteinsnacks och en kopp örtdryck.
2. En shake (proteindrinkmix med både vanilj och chokladsmak, 2 ½ dl mellanmjölk) + ett päron.



Efter kvällspromenaden lyxade jag till det med en kopp Options Chokladdryck (40 kcal) 
 
Dagens aktivitet:

10088 steg

Kommentarer
Postat av: jen

det är bra att dricka ngt med ingefära efter maten, de sätter igång matsmältningen:)

2008-09-29 @ 22:37:40
URL: http://devla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0