Fototävling!

Fram med kameran!
Du kan vinna ett presentkort på WellnessCenterOnline värt 400 kronor!

(Du kan använda presentkortet när du beställer närings- och/eller hudvårdsprodukter).

Hur gör jag för att vara med?

1. Skriv ett inlägg på din blogg där du berättar om tävlingen och länkar till detta inlägg. Skriv sedan en kommentar här så att jag vet att du är med och länkar!

2. Maila mig ett eller flera foton (max 5 st) på temat wellness. Låt fantasin flöda! Wellness kan vara många saker! Det ska vara foton som du själv har tagit. Jag vill också ha en kort motivering till varför just ditt motiv ska vinna. Min mailadress är [email protected]


3. Ingen kamera? Du kan vinna ändå! Tipsa dina läsare enligt punkt 1 ovan så är du med i utlottningen av mina hemliga extravinster!

Vid minst 20 deltagare utfaller ett förstapris enligt ovan och skulle det bli fler deltagare kommer jag att ordna en extravinst (hemlig överraskning) per 10 deltagare. Tävlingen pågår t.o.m. den 19/10 kl. 00.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0