Supermjuka fötter

Klicka härIgår kväll smorde jag in mina fötter med en härlig fotkräm som innehöll avokado. Krämen var fyllig och luktade gott. Så satte jag på ett par bomullssockor och sov med detta - lite som en inpackning.

Idag är mina fötter supermjuka! Det känns som att gå på moln ;) Jag har på senare tid haft problem med torrsprickor, framförallt på hälarna och inte kunnat hitta en kräm som hjälper och som känns skön att använda. Nu har jag hittat rätt!

Klicka på bilden till höger om du vill läsa mer om Oriflame och deras produkter.

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Jag är lite nyfiken på vem som vann läppbalsamet... :)

2008-11-11 @ 08:57:49
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0