Jag är tillbaka!

Nu har jag firat färdigt och dessutom fått någorlunda ordning igen. Jag vet att många väntar på min "viktrapport" som normalt brukar komma på fredagar så vi börjar med den:

Minus 100 gram (låter bättre än 1 hg) sista veckan och eftersom det var plus minus 0 förra veckan betyder det också minus 100 gram totalt på 8 veckor. Målet var att tappa 5 kg så måluppfyllelsen är endast 2 %.

Men jag är inte ledsen för det. Jag har ju kommit igång med träningen och faktum är att jag fått något större muskelmassa samt minskat min fett-% och framförallt min metaboliska ålder (högre förbränning). Detta säger mig att jag är på rätt väg och med fortsatt träning kommer nog resultat på vågen också.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Haha okej =) Tack så mycket! =D

2008-11-22 @ 13:18:52
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0