Varm choklad

Även på sommaren kan man bli lite frusen på kvällskvisten. Då är det gott med varm choklad. Men det är ju det där med kalorier, eller hur? När man vill gå ner i vikt kan man ju inte dricka sånt...

Men jag har hittat lösningen! Det finns ett chokladpulver som heter Options som man blandar med varmt vatten och vips - en kopp varm choklad med mindre än 40 kalorier. Det kan man unna sig även när man står på ett viktminskningsprogram. Jag köper den på Ica och jag tycker den är jättegod!

Nu sitter jag här och dricker en kopp och sen kan jag sova gott, jag har gått över 10000 steg idag, ätit min shake och är tillbaka på banan. Det där halvkilot som turen till Skara Sommarland kostade mig är snart ett minne blott.

Sov gott du med! Och stick iväg till Ica imorgon för att köpa Options Chokladpulver : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0