Skogspromenad

En varm, solig sommardag när man inte åker och badar finns det egentligen bara ett annat ställe där jag trivs - i skogen. En promenad genom luftig bokskog, mörk granskog (som inte är lika trevligt), längs med porlande bäckar och över ängar med diverse kreatur i sällskap med vinden, solen, fågelkvitter och insektssurr. Det är livet på en pinne! En vovve som uppskattar både mig och skogen, skuttande vid min sida och plaskande i de svalkande vattendragen, förgyller också tillvaron. Dessutom underlättar all fysisk aktivitet viktminskning och nu närmar jag mig veckomålet med raska steg :D (Följ mina promenader på mätstickan högst upp på bloggens förstasida - jag uppdaterar den varje kväll).   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0