Långtur i skogen

Idag har jag varit ledig och tillbringat ett par timmar med att promenera i skogen.
Ronja (min vovve) tyckte det var toppen och hon fick sällskap av kompisarna Frasse och Santo. Jag hade sällskap av Gittan och Gustav. Mycket trevligt. Solen sken, hundarna lekte och badade, vi blev svettiga och brände kalorier. Fast vi stannade och fikade ungefär halvvägs: smörgåsar och protein-bars. Vi gick cirka 8,5 - 9 km i varierande terräng. Jätteskönt! Skogen bjöd oss på smultron  - så små och söta, och vi såg massor med björnbärsris men där fanns inga mogna björnbär än.
  

Kommentarer
Postat av: Sassa

haha, tack :) bra att nån har koll på sakerna ;)

härligt med promenader!

2008-06-25 @ 18:31:33
URL: http://metrobloggen.se/sassajaa
Postat av: tommpa (enungman)

Hej du,



Nej, mina ryggsmärtor sitter i än.. har inte haft tid att kolla upp dem heller, men gör vad jag kan för att ta det lugnt på jobb (försöker vila ryggen iaf) :)



Är smärtorna kvar på måndag så kilar jag iväg på massage då tänkte jag :) Tack för omtanken!

2008-06-25 @ 21:55:08
URL: http://enungman.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0