Katastrofer!

Världen är full av katastrofer men mina är värst, i alla fall för mig. Man åker bort 2 dagar och allting är förstört. Hur kan det bli så?

Vaknar i morse och inser att frysen av någon outgrundlig anledning blivit avstängd. Allting badar i vatten och det är bara att slänga maten, torka upp vattnet samt köra och handla. Alltihop innan frukost!

Dessutom fasar jag för morgondagens vägning, utbudet av nyttig mat på Skara Sommarland var inte direkt stort.

Hamburgare
Vi fick bland annat de flottigaste hamburgare jag någonsin sett till lunch dag 1. Dom var goda, det är inte det, men förmodligen innehåller en sådan en hel veckas kaloribehov.
Mjukglass

Dom som följer min blogg vet att mjukglass är den godaste glass jag vet så naturligtvis blev det en sån också. Inte rör man sig så mycket som man tror heller. Man är ute hela dagen och blir jättetrött i benen men stegräknaren ljuger inte - cirka 8000 steg per dag duger inte om man äter sådan mat. Varför blir man så trött i benen då? Förmodligen står man mer än annars.

Om du ska åka till liknande ställe är mitt råd att ta med egen mat! Vi får se imorgon hur förödande 2 dagars Sommarland-diet kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0