Bloggens inriktning

Den här bloggen handlar om wellness, det vill säga sånt man mår bra av! Jag hoppas att du hittar något som du gillar här. Det finns en meny till vänster med olika kategorier där du kan klicka på det som verkar intressant för dig.

Vad är wellness då?
Det handlar framförallt om vår hälsa; om kost, motion, sömn och allt annat vi behöver för att må bäst och orka mest.

Jag som driver bloggen är Wellness Coach och du är välkommen att ställa frågor, både av allmän karaktär och för din personliga del. Rådgivningen kostar ingenting och jag lovar att svara alla så fort som möjligt.

Gillar du bloggen? Hjälp andra att hitta hit! Läs inlägget Dela med dig!

Vill du läsa mer om mig och mitt liv kan du besöka StjernTezzan

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hej !!

Ser att du själv börjat blogga, om du inte startat upp på nytt. Du verkar vara en tjej som mig(inte lika hurtig) så jag tänker kolla in din blogg mera.

Hur många barn har du och hur gamla är dom?

2008-08-27 @ 21:15:29
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: Vera

Fin blogg :D!

2008-08-27 @ 23:15:36
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0