Grattis Linda!

Tack alla läsare som delat med er av era wellness-tips. Linda blev den som vann utlottningen av DVD-skivan "Skräddarsydda Näringssystem".

Hennes tips ser ni här:

"Jag har några tips som jag själv försöker med min hälsa: Jag äter inget socker för att hålla vikten men samtidigt rensa ur kroppens alla gifter från socker. Samt mycket frukt som ger än dom näring kroppen behöver för att få fin lyster och energi. Dricka minst 4 liter vatten per dag för att ge kroppen den vattenmängd den behöver PLUS att man får fin hy av det. Dricker man mkt kallt vatten så arbetar kroppen mer och bränner mer fett än vanligt. Så länge man mår bra i det man gör ska man göra det men far kroppen illa då ska man avbryta. För viktigast av allt är att lyssna på kroppen. På vad den behöver och hur den mår.
Mvh Linda
Tack för en underbar blogg!"

Läsarnas övriga tips hittar du här och här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Hm... tänkte inte på det där med bakterier, jäklar

2008-09-30 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0