Gäst-inlägg


Amanda
skriver om träning i sin blogg och har skrivit följande inlägg till mig och mina läsare:

Hur många av er tog att börja träna mer som nyårslöfte? Hur många av er tog det som nyårslöfte innan det? Och åren innan det?  Men hur många av er gjorde det? Hur många av er höll löftet ni gav till er själva?
"Nyårslöften är till för att brytas" säger folk till mig ofta. Nej, dem är faktiskt inte till för det. Man bryter bara ett löfte för att man ger upp innan man ens har försökt. Hur kan man ge upp innan man ens har försökt?

Jag vet att det är svårt att börja, men det är precis lika svårt att sluta.  Det finns tusen skäl till att inte träna, inte börja. Men det finns dubbelt så många till att börja. Så varför inte ge dig själv chansen och försöka?

I min blogg får du läsa om träning. Min träning, men även för att hjälpa dig. Jag kommer ge dig tips om träning, peppa dig, lära dig bas och grundfakta om skador och träning - och ställ frågor. Jag finns här för att du ska lyckas med just din träning. Jag kan hjälpa dig med en bra grundstart till att börja träna och finnas här för dig men att ta steget till att börja kan bara du göra. Alla kan om dem vill. Och jag vet att du vill. Och jag vet att du kan.
 Jag säger inte att du ska bli superelit, nej, du bestämmer själv vad du vill göra. Men du har en möjlighet hos mig att börja träna. Och jag ställer gärna upp för dig. En ny bra start för dig.
Så, vad sägs? Vågar du anta utmaningen att inte ge upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0