Favoriter

Mina favoriter

I godispåsen:

1. Mörk choklad
2. Nötter
3. Marsipan

I matväg:
1. Lax i alla former
2. Kyckling
3. Potatis (i alla former) & Grönsaker

I garderoben:
1. Tunikor
2. Svarta byxor
3. Allt som är strykfritt

I sminkväskan:
1. Svart maskara
2. Vit kajalpenna (jag vet att det är 80-tal, men jag gillar den)
3. Bruna/beiga/guldiga ögonskuggor och puder

På filmduken:
1. Mel Gibson
2. Harry Potter
3. Disney-filmer

I bokhyllan:
1. Dean Koontz
2. Harry Potter
3. Stephen King

På semestern:
1. Sol & Värme
2. Nya upplevelser
3. Skog & Natur

På fritiden:
1. Min familj
2. Avkoppling
3. Nöjen

Vilka är dina favoriter? Vad får dig att må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0