Zumba :)


Zumba är ett spansk slangord och betyder "att röra sig snabbt och ha roligt" (iForm nr 3/2009). Det är en ny träningsform som skulle passa mig perfekt! Jag älskar att dansa och zumba handlar mer om att ha skoj till musiken än att följa en specifik koreografi. Bra för mig som inte direkt har någon koordination ;) En partylik känsla till latinamerikanska toner. Himmelriket alltså :D Förutom att det verkar jätteskojigt är zumba också effektiv konditions- och styrketräning.

Mer info på zumba.se

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj så härligt!

Det vore verkligen något för mej :-D. Ska jag kolla upp. Tack för tipset!

2009-02-04 @ 22:16:45
URL: http://ulrikagabriel.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0